Després d’haver presentat pel registre en temps suficient per a debatre en un punt de l’ordre del dia les mocions del Bloc, l’alcaldessa amb la seua actitud prepotent, no inclou les mocions als plens del nostre partit, açò porta fent-ho des de fa uns mesos, per tant, ens veguen obligats a presentar les mocions per assumptes d’urgència.
Per fi, el passat dia 21 de Gener del 2010 va tindre lloc a la sala de la Sèquia Reial l’últim plenari celebrat fins ara. El Bloc Nacionalista Valencià va presentar entre altres una moció de recolzament a Xúquer Viu. En aquesta moció es pretén salvaguardar els drets de l’aigua de la Ribera. El PSOE va votar en contra seguint instruccions del seu partit. L’únic que recolzen es la presa d’aigua des de l’Assut de la Marquesa renunciant a totes les altres propostes acordades, com per exemple, destinar exclusivament l’aigua del Xúquer per a usos mediambientals i agrícoles. En tot açò ens dona que pensar, per al PSOE els és indiferent la nostra comarca i el nostre poble sols els preocupa el que els diuen de Madrid seguint les directrius al capritx de Zapatero. Serà esta una més de les frivolitats del que ens té acostumats el President Zapatero?

A continuació podeu trobar la resta de mocions amb el seu resultat.