Hola a tots els lectors del nostre blog!
Com ja sabreu les pròximes eleccions municipals i autonòmiques estan al girar el cantó. Amb les eleccions catalanes, els partits polítics al País Valencià també comencen a agarrar forces per a les que vertaderament ens importen.
A la Generalitat, el PP ha continuat utilitzant els diners públics per afavorir “amiguets” del president (cas Gurtel) o gastant-los en grans obres (America’s Cup, Formula 1, Campionat mundial d’hípica…) mentre l’inversió en educació i sanitat ha anat caiguent amb el pas dels anys. Mentrestant, el PSOE, el principal partit de l’oposició, no fa oposició i els nostres representants de la coalició Compromís intenten defensar els interessos i drets dels valencians. Tots sabem que la manipulació informativa de Canal 9 és un dels principals motius pels quals els valencians continuen dipositant el seu vot en el PP. Si no voleu que la corrupció continue al País Valencià ni voleu més polítiques que afavoreixen sempre als mateixos, apagueu Canal 9 i uneix-te al Compromís!

A l’Ajuntament de Sollana, el nostre col·lectiu del BLOC qualifica aquestos 4 anys amb representació d’èxit en alguns sentits i fracàs en altres aspectes.
Per una part, només l’aconseguir per primera vegada un representant del BLOC a l’Ajuntament de Sollana ja va suposar una recompensa per a tots els nostres esforços. A més, el BLOC, malgrat tenir només un regidor, ha estat un partit actiu sent el partit que més mocions ha presentat als plens. Una de les mocions que va presentar el BLOC va ser la creació del Consell de Cultura, la qual va ser rebutjada per la resta de partits i que després es va tornà recuperar.
Per altra banda, les passades eleccions es demanava un canvi en l’alcaldia ja que la coalició PP-Independents portava 2 legislatures consecutives governant. Però, ha estat aquest canvi de PP a PSOE un canvi real? O ha estat una continuació de les anteriors polítiques? Estem millor, pitjor o igual que fa 4 anys? Les respostes a aquestes preguntes les coneixerem en les properes eleccions on els ciutadans decidiran si continuem amb l’actual equip de govern, tornem al govern que hi havia abans o donem l’oportunitat a altres partits que mai han estat al capdavant de l’Ajuntament.