El passat dissabte 11 de Decembre pel matí al paranimf de la Universitat Politècnica de València va tenir lloc l’acte per als voluntaris de campanya de la coalició Compromís. A l’acte van intervenir diferents membres de la coalició i ens van explicar als més de 300 voluntaris les directrius a seguir durant la pre-campanya i campanya electoral per a les properes eleccions de 2011. Per finalitzar l’acte van intervindre Joan Ribó (candidat a l’alcaldia de València), Juan Ponce (representant dels verds), Mireia Mollà (candidata a les Corts per Alacant), Josep Maria Pañella (candidat a les Corts per Castelló), Mònica Oltra (candidata a les Corts per València) i Enric Morera (candidat a President de la Generalitat).

El col·lectiu del Bloc Sollana-El Romaní va estar representat pel secretari general i candidat a l’alcaldia de Sollana, Josep Vicent Ferrer i pels més joves del col·lectiu , Lupe Ferrer, Pau Estarlich, Ariana Fernández i Héctor Borreguero.
Membres del col·lectiu Bloc Sollana-El Romaní amb Fran Ferri
Joan Ribó, candidat a l’alcaldia de València
Mireia Mollà, candidata a les Corts per Alacant
Josep Maria Pañella, candidat a les Corts per Castelló