Hui 18 de Setembre estrenem aquesta nova web del col·lectiu Bloc-Compromís Sollana-El Romaní i ho fem amb ganes de continuar informant-vos del que passa a l’Ajuntament. Aquesta nova web s’integra en l’espai de webs de la Coalició Compromís i que molts altres col·lectius ja utilitzen. Es tracta d’una pàgina molt més dinàmica i que ofereix més possibilitats d’interacció amb el ciutadà que l’antiga. D’aquesta forma podeu trobar una secció on podeu deixar les vostres propostes per millorar el poble (secció “Participa”) així com també una secció de “Contacte” per poder contactar amb nosaltres de forma privada. A més, podreu inscriure’s per rebre periòdicament l’infoCompromís al vostre e-mail, així com solicitar informació per afiliar-vos o fer-vos simpatitzants de qualsevol partit que integra la coalició o de la coalició en si a l’apartat “Suma’t”. A més des d’ací oferim als comerços locals sollaners un espai en aquesta web per a la seua publicitat. També podreu trobar la secció de les mocions que el nostre grup va presentant a l’Ajuntament on podeu descarregar-les i conéixer el resultat de les votacions als plens. Prompte inaugurarem una secció nova, mentrestant vos deixem que la gaudiu.

Esperem que vos agrade! 😉