El passat dissabte 26 de Gener es va celebrar l’Assemblea de constitució de Compromís a la nostra comarca, la Ribera Baixa. L’acte es celebrà a l’edifici de la Mancomunitat de la Ribera Baixa amb una sala plena de gom a gom per militants del BLOC, Iniciativa i Verds, així com, per adherits directament a Compromís.

L’ Assemblea començà amb la presentació de Compromís (basat en el document “Més Compromís”) i la significació de la constitució de l’assemblea comarcal a càrrec dels responsables nacionals d’Organització de la Coalició Compromís. Després es va constituir la mesa de l’Assemblea, de la que formà part, Lupe Ferrer. Una vegada constituïda, Enric Morera, Diputat a les Corts, explicà la importància de l’acte i ens encoratjà a continuar treballant per defensar els interessos dels ciutadans i ciutadanes.

En acabar, la mesa va llegir la proposta d’Executiva Comarcal encapçalada per Toni Planells i Carles Grancha, en la qual el nostre col·lectiu estarà representat per Héctor Borreguero com a Secretari d’Organització i Lupe Ferrer com a vocal. Una vegada aprovada l’Executiva Comarcal, també van intervenir a l’acte, Juan Ponce, Diputat a les Corts, i Joan Baldoví, Diputat al Congrés.

Amb la constitució de Compromís a la Ribera Baixa, ara serà el torn de la constitució de Compromís a tots els pobles. El Secretari d’Organització, Héctor Borreguero, ha expressat la il·lusió de poder formar part d’aquest projecte i ha manifestat que ara és l’hora de treballar per fer arribar aquesta cooperativa política esperançadora a totes les persones de la comarca.