MOCIÓ PER A LA SENYALITZACIÓ DE LES VIES RURALS DE SOLLANA

Per les especials característiques del terme Municipal de Sollana es produeix amb freqüència la utilització de les vies rurals per al trànsit convencional com a dreceres per tal d’evitar embussos.

Les diferents campanyes de recol·lecció, com són les de la sega de l’arròs fan que s’incremente el trànsit de vehicles agrícoles augmentant, així, les situacions de perill al coincidir en una mateixa via usos tan dispars.

Considerem que per tal de mantenir la seguretat viària i pacificar el trànsit en estes vies caldria senyalitzar-les com a prioritàries per al trànsit de vehicles agrícoles i sense motor, limitant la velocitat i possibilitant així el que es convertisquen en autèntiques vies verdes per a la circulació en altres usos lligats al temps lliure dels ciutadans.

Per tot això, el grup municipal del Bloc-Compromís proposa al plenari la següent

PROPOSTA D’ACORD

Es procedisca a la senyalització de les vies rurals del terme municipal de Sollana donant prioritat als vehicles agrícoles i sense motor.

Sollana, a 8 de Juliol de 2014

SENYOR  ALCALDE  DEL  M. I.  AJUNTAMENT  DE  SOLLANA