Amb el resultat de les eleccions locals i al parlament autonòmic i la onada de canvi que va arribar a les institucions del País Valencià es feia imprescindible el diàleg per tal de formar governs plurals i a la vegada estables. A Sollana, els representants de Compromís per Sollana, PSPV-PSOE i Independents per Sollana signaren un acord de govern i investidura.

El document signat, que podeu consultar ací, contempla la creació de la Junta de Govern, l’elaboració conjunta dels pressupostos municipals i incrementar la freqüència dels Plenaris. Tot açò amb la intenció d’assegurar que les decisions importants es prenguen entre totes i tots i mantenir tant a la resta de partits com a la ciutadania informada. A més, l’acord inclou una sèrie de mínims programàtics com són un Pla d’Ocupació Local, fer les gestions possibles per retornar l’EPA a Sollana i la creació del Consell de Comerç Local, d’entre altres.

Acord de govern i investidura