El passat dijous 17 de Gener, es convocà Ple Ordinari a l’Ajuntament de Sollana. En aquest ple, s’anaven a votar les mocions que el grup municipal del BLOC havia presentat fins eixe moment. Les mocions presentades són les següents:
1. Creació del Consell de Cultura
2. Adequació dels preus per excés de volumetria en les construccions
3. Condemnar el feixisme (bomba a la seu del BLOC)
4. Oposició a la proposta del PP sobre el transvasament Xúquer-Vinalopó
5. Instar RENFE a la instal·lació de semàfors a les estacions de tren.
6. Posicionar-se a favor o no de la Fragmentadora.

Primera moció: Creació d’un Consell de Cultura. NO aprobada. Segons els membres de la resta de partits polítics era una duplicitat de la comissió de cultura. No s’equivoquem! el Consell de Cultura és una forma de fer partíceps de les decisions culturals als ciutadans que estimen la cultura del seu poble. En la comissió de cultura només estan representats els partits polítics.
Segona moció: Adequació dels preus per excés de volumetria en les construccions. No es vota per mancança de l’informe tècnic.
Tercera moció: Condemnar el feixisme (bomba a la seu del BLOC). APROBADA. Esta moció es presentà degut a que es va posar un artefacte explosiu a la Seu del BLOC a València la nit del 8 al 9 d’octubre. La presentarem a Novembre i ara és quan es vota, és vergonyós que hagem d’esperar tres mesos per fer un ple ordinari. La periodicitat dels plens ordinaris hauria de ser mensual però de moment així està la cosa, veurem si estan d’acord en canviar-ho.
Quarta moció: Oposició a la proposta del PP sobre el transvasament Xúquer-Vinalopó. NO aprobada. El PP, per descomptat anava a estar en contra, i el PSOE també ho va estar perquè també atemptava contra el seu partit a nivell autonòmic.

Cinquena moció: Instar RENFE a la instal·lació de semàfors a les estacions de tren. APROBADA.
No cal dir que és una moció que feia falta. La instal·lació de semàfors a les estacions de tren i que comencen les obres de passos subterranis és imprescindible. Esta moció la presentarem quan va ocórrer el tràgic accident a Benifaió, d’això ja fa un temps també!
Sisena moció: Posicionar-se a favor o no de la Fragmentadora. NO voten! No volen mullar-se en dir si volen o no la Fragmentadora, es llaven les mans dient que ells no són els que ho han de decidir sinó Conselleria. De totes formes s’ha enviat la nostra moció a Conselleria com a al·legació, però fora de termini, veurem que ens contesten…

Pròximament més notícies!
**Les mocions estan íntegrament penjades al final de la mateixa pàgina**