comerçUn any més, aprofitant la campanya nadalenca dels comerços, volem tornar a mostrar el nostre suport als comerços del nostre poble. I, per a això, volem encoratjar-vos a totes i tots a que aquests dies feu les vostres compres a Sollana.

Els comerços del poble ofereixen un tracte humà i amable i una gran varietat de productes i serveis. Podeu passejar pel mercat municipal on trobareu tot tipus de fruites, verdures, peixos i mariscs i carns per a preparar els dinars i sopars nadalencs. Podeu trobar dolços deliciosos als nostres forns i pastisseries. Podeu regalar infinitat de coses que trobareu als comerços del nostre poble: roba tant per a adult com per a xiquet, productes electrònics… Mentre feu les compres podeu parar a fer-se un cafè o un refresc a les cafeteries i bars o inclús podeu esmorzar i recuperar forces. I no oblideu la nit de Nadal visitar els pubs amb les vostres amistats.

Des del nostre col·lectiu sempre hem cregut que des de l’Ajuntament s’hauria de fomentar i potenciar més el nostre comerç i és, per això, que l’any passat llençarem la campanya #RescatemElComerçLocal. Part de la campanya, fou la presentació d’una proposta de Reglament per a la constitució del Consell Municipal de Comerç de Sollana. Aquesta proposta de Reglament, a més, va ser publicada al nostre web perquè la ciutadania poguera fer les seues aportacions abans de presentar-la, un exemple de democràcia participativa. El Reglament no s’ha aprovat perquè cap de la resta de partits polítics (ni PP, ni PSOE, ni Independents) s’ha preocupat per fer aportacions i portar-lo a debat al ple, per tant, continua sobre la taula.